Loading...
Moventis

Ajuda

Preguntes freqüents

General questions
Quin és el punt de trobada de l'activitat?
El punt de trobada està detallat en cada activitat, així com en l'email de confirmació un cop realitzada la reserva. Si té dubtes un cop en la destinació, pot contactar amb el proveïdor local en el telèfon que veurà en el comprovant.

El trasllat des de l'aeroport ens deixa directament al nostre allotjament?
Transport Privat ·Recollida i entrega directa: Amb el nostre servei de transport privat, el vostre vehicle el recollirà i el portarà directament al vostre allotjament. Shuttle ·Recollida i entrega en parades: Amb el servei de trasllat en shuttle, el vehicle farà parades a diversos hotels per recollir i deixar altres passatgers. · Lliurament al vostre allotjament oa prop: Us deixarem al vostre allotjament o en un punt molt proper, depenent de l'accés i les característiques del vehicle.

Com trobarem el nostre servei de transfer a l'aeroport?
Quan arribeu a l'aeroport, trobareu els nostres guia esperant-lo. En cas que no en vegi cap, s'haurà d'adreçar als nostres taulells. Allà, us indicaran l'autocar i l'hora de sortida. Aquestes instruccions estan clarament integrades al vostre comprovant de reserva i inclouen tots els detalls que necessiteu. També tindrà contactes telefònics de 24 hores (+34 937 67 28 36) emesos al comprovant en cas que encara tingui problemes per trobar el conductor.

Quina és la diferència entre el trasllat compartit i el trasllat privat?
Shuttle: És un servei de transport on vostè i el seu grup viatgen en un vehicle juntament amb altres passatgers que tenen una destinació similar. Aquests serveis estan disponibles amb reserva prèvia. Les rutes poden variar depenent de les destinacions de tots els passatgers. Durant el viatge, el vehicle fa parades a diferents hotels o ubicacions per deixar altres passatgers. Això redueix el cost del transport en comparació amb un servei privat. Lloguer privat amb conductor: Aquests serveis de transport es proporcionen al client i al seu grup d'acord amb els requisits individuals de temps i ruta del client. El client i el seu grup no viatjaran amb cap altre grup. Tan aviat com hagi trobat el conductor, sortirà cap al seu destí. Sense esperar altres parts i sense parades addicionals.

Si el nostre vol s'endarrereix, ens estarà esperant el trasllat?
Els nostres guies controlen en temps real els tornats de tots els nostres clients per gestionar de manera anticipada qualsevol canvi o espera. Transport privat: Cobrim retards de vol de fins a 3 hores sobre el temps de vol programat. Si el retard és més gran, ha de contactar amb el proveïdor per sol·licitar que el vehicle esperi amb una tarifa addicional abans del servei. Si no es paga, no es prestarà el servei. Shuttle: Se us oferirà transport en el proper shuttle disponible.

Quant trigarà el nostre trasllat?
Shuttle: The arrival time of a shuttle can vary depending on several factors, including traffic, the number of stops it must make and the total distance to your destination. The key points to consider. 1. Multiple stops: Since the shuttle makes stops to pick up/drop off other passengers, the travel time may be longer than that of a private transportation. 2. Flexible routes: Shuttles operate on routes that can change depending on the destinations of the passengers on board. 3.Traffic and local conditions: Travel time may also be affected by traffic and other local or environmental conditions.

Quant de temps esperarà el conductor perquè passem la duana?
El conductor normalment esperarà fins a 60 minuts després que el seu vol hagi aterrat abans de fer consultes amb l'aerolínia, duanes o immigració. Després d'aquest procediment i si no hi ha cap rastre del passatger, el conductor abandonarà l'aeroport. Si s'endarrereix a la duana, immigració, recol·lecció d'equipatge o equipatge perdut, truqueu al vostre proveïdor per assegurar-se que el conductor esperarà. Trobareu les dades del vostre proveïdor al vostre comprovant. Si preveu que trigarà menys (només equipatge de mà) o més (mobilitat reduïda, etc) si us plau aviseu-nos en el moment de la reserva.

Quina és la política d'equipatge per als trasllats?
Cada passatger pot portar una peça d'equipatge amb un pes màxim de 20 kg (mida màxima combinada de 158 cm) i equipatge de mà amb un pes màxim de 5 kg (dimensions màximes de 45 cm x 35 cm x 20 cm). Qualsevol excés d'equipatge s'ha de declarar quan feu una sol·licitud de reserva de servei. El vehicle per transportar-te serà adequat per al nombre de persones que viatgen i l'equipatge contractat. Qualsevol excés d'equipatge s'ha de declarar en el moment de la reserva. En cas que es requereixin vehicles addicionals per transportar un excés dequipatge no declarat, el passatger serà responsable de cobrir qualsevol cost addicional.

Proveeixen seients de nadons?
Sí, podem proporcionar seients per a nadons en algunes destinacions específiques. No obstant això, aquesta opció no està disponible a totes les destinacions. Durant el procés de reserva, si el proveïdor i el tipus de vehicle permeten la inclusió de seients per a nadons, se us oferirà aquesta opció. Cal destacar que els trasllats amb minibús o autocar no compten amb seients especials per a nadons. Els seients per a nadons només estan disponibles als serveis de trasllat privat, no als de trasllat compartit. Us sol·licitem que ens informeu si la vostra reserva inclou menors. Encara que l'ús dels seients per a nens proporcionats és obligatori, us recomanem que porteu els vostres propis, ja que els estàndards poden variar entre països.

Vull cancel·lar la meva reserva. Com cal procedir?
Hi ha dues maneres de cancel·lar una reserva. Si us heu donat d'alta a la web, a "Les meves reserves" podreu modificar i cancel·lar la vostra reserva. En pressionar Cancel·lar, rebem la vostra sol·licitud de cancel·lació i se us enviarà un correu electrònic automàtic avisant-vos que procedirem a cancel·lar la vostra reserva en els propers dos dies hàbils. Un cop revisada la vostra reserva i processada la cancel·lació, rebreu un segon correu electrònic confirmant definitivament la vostra cancel·lació. La segona manera és enviar un mail a moventis.experience@moventia.net per cancel·lar una reserva. Haureu d'adjuntar tota la informació al respecte. Recordar que ho ha de fer 48 hores abans del servei no té cost. Si heu reservat amb un agent de viatges, poseu-vos en contacte amb ells per obtenir més informació.

No he rebut el meu correu de confirmació. Me'l pots enviar?
En cas d'estar registrat, podreu tornar a veure la reserva i imprimir-la iniciant sessió a "Les meves reserves". En cas de no estar registrat, poseu-vos en contacte amb nosaltres via mail (moventis.experience@moventia.net) per solucionar-vos el problema el més aviat possible. Si teniu la vostra pròpia agència, poseu-vos en contacte amb ella.

Què passa si no puc trobar el meu conductor a l'aeroport?
Tens les dades completes i el número de telèfon del teu proveïdor al teu comprovant. Truqueu al vostre proveïdor i us dirigiran al vostre conductor.

Voldria confirmar el meu trasllat
Podeu veure i confirmar el seu trasllat en qualsevol moment. Simplement inicieu sessió a "Les meves reserves" amb el vostre correu electrònic i número, i vegeu la vostra reserva tal com està actualment amb nosaltres. En cas contrari, poseu-vos en contacte amb nosaltres per telèfon +34 937 67 28 36.

Puc portar un scooter desmuntable per a PMR?
Les cadires de rodes i els scooters que funcionen amb bateries es consideren equipatge i s'han de tenir en compte a la categoria d'equipatge normal. En reservar el transport, se us oferiran extres opcionals només en trasllats privats.

Puc reservar un servei de Shuttle a la meva vila privada?
Els proveïdors de transfer no operaran el servei de Shuttle a una adreça privada, però, si voleu utilitzar un hotel proper a la seva vila com a punt de lliurament, pot fer-ho sota el seu propi risc. Alternativament, us suggerim que reserveu un servei de trasllat privat que el portarà de porta a porta.

He reservat l'anada a l'aeroport. Com puc saber la meva hora de recollida?
48 hores abans del servei heu de fer el Chech in (confirm.from2travel.com) per confirmar el servei i posteriorment se us donarà una hora i ubicació de sortida. Podreu veure la ubicació en temps real del bus a partir de 15 minuts abans del servei al següent enllaç (from2.moventia.net) Al boucher que hauràs d'haver rebut tens tota la informació al respecte.

Com sé que la meva reserva ha estat correcta?
Després d'adquirir el servei, a la pantalla apareixerà el número de referència de la reserva. Seguidament, rebreu la confirmació de reserva per correu electrònic que confirmarà el servei i els detalls del mateix. Si per alguna raó no rep cap mail, verifiqueu la vostra adreça el correu no desitjat per veure si la reserva es va confirmar abans d'intentar reservar novament. És responsabilitat seva prendre les mesures raonables per evitar la duplicació de reserves comprovant també amb el seu banc per veure si s'ha realitzat algun pagament. També podeu posar-vos en contacte amb nosaltres telefònicament.

Necessito portar alguna documentació amb mi quan viatjo?
És essencial que comporti la confirmació de la reserva del trasllat. Això s'ha de mostrar al conductor o al nostre representant abans que pugui abordar el vehicle. De fet, us recomanem que porteu dues còpies: en algunes destinacions, els operadors de transport han de recollir una còpia de la confirmació de la vostra reserva com a prova de compra per motius legals.

Des d'on em deixaran / recolliran?
Els nostres proveïdors s'esforcen per operar un servei porta a porta; tot i això, és possible que això no sempre sigui possible, ja que l'accés pot estar restringit a causa d'àrees de vianants o tancaments de carreteres locals, etc. punt accessible. Per saber el punt que us deixaran/recolliran podeu accedir al confirm.from2travel.com i escriu l'hotel de referència. Seguidament se li dirà el punt exacte de contacte al mapa.