Loading...
Moventis

Ajuda

Preguntes freqüents

General questions
Quin és el punt de trobada de l'activitat?
El punt de trobada està detallat en cada activitat, així com en l'email de confirmació un cop realitzada la reserva. Si té dubtes un cop en la destinació, pot contactar amb el proveïdor local en el telèfon que veurà en el comprovant.

El trasllat des de l'aeroport ens deixa directament al nostre allotjament?
Amb el transport privat, el vehicle us portarà o us recollirà el més a prop possible del vostre allotjament, tenint en compte les característiques físiques del vehicle i l’accés a l’adreça contractada.

Com trobarem el nostre servei de transfer a l'aeroport?
Ocasionalment no és possible per motius d'accés (carrers estrets o de vianants, urbanitzacions privades, o tipus/mida de vehicle que físicament no permet acostar-se més, requisits policials, condicions meteorològiques com neu bloquejant l'accés a l'hotel, etc.). En aquest cas vostè serà deixat i recollit al punt disponible més proper. Amb els serveis de transport compartit, serà traslladat al vostre allotjament o al punt de recollida/entrega més proper al vostre allotjament. Quan completeu la vostra reserva, se us emetrà un cupó amb instruccions completes sobre com trobar el conductor i on ho estarà esperant. Alguns aeroports tenen taulells de recepció, a altres aeroports el conductor es reunirà a la sala d'arribades, a altres aeroports se li pot sol·licitar que vagi a les zones d'autocars (normalment reserves per a grups). Cada proveïdor a cada aeroport té un conjunt d'instruccions diferent. Aquestes instruccions estan clarament integrades al vostre comprovant de reserva i inclouen tots els detalls que necessiteu perquè el vostre trasllat sigui senzill. També tindrà contactes telefònics de 24 hores emesos al comprovant en cas que encara tingui problemes per trobar el conductor.

Quina és la diferència entre el trasllat compartit i el trasllat privat?
Oferim els següents tipus de transport: Lloguer privat amb conductor: Aquests serveis de transport s'ofereixen al client i al seu grup segons els requisits individuals de temps i ruta del client. El client i el seu grup no viatjaran amb cap altre grup. Tan aviat com hagi trobat el conductor, sortirà cap al seu destí. Sense esperar altres parts i sense parades addicionals. Trasllat o viatge compartit: Aquests serveis de transport es proporcionen a clients amb reserva prèvia en vehicles que operen en rutes flexibles i horaris de sortida flexibles. El client i el seu grup viatjaran en un vehicle compartit amb altres clients al vehicle més convenient per al Proveïdor.

Si el nostre vol s'endarrereix, ens estarà esperant el trasllat?
Sí, es controlen els horaris dels vols. Si teniu problemes per recollir l'equipatge o passar immigració, truqueu al vostre proveïdor o al número de telèfon d'Atenció al client que es proporciona al correu electrònic de confirmació de la reserva. Pel que fa a retards de vols, desviaments, connexions perdudes quan el servei de transport s'origina a l'aeroport, la política d'espera és: • Lloguer privat amb conductor: S'hi inclouen retards de vol del temps de vol programat original de fins a 3 hores. Amb Retards de Vol majors de 3 hores haurà de contactar amb el Proveïdor per sol·licitar que el vehicle es mantingui en espera. Cal pagar una tarifa addicional abans del servei de transport. Si no ho feu, no es prestarà el servei. • Trasllat o viatge compartit: Se us oferirà transport en el proper servei compartit disponible.

Quant trigarà el nostre trasllat?
Donem una indicació de la distància i el temps de conducció entre els punts de trasllat al moment de la reserva. Aquesta informació es proporciona únicament com a orientació i no com a compromís. El Proveïdor conserva discreció absoluta per triar la ruta de viatge real a la vostra destinació, i pot ser que no sigui necessàriament la ruta més directa o l'ús de carreteres de peatge.

Quant de temps esperarà el conductor perquè passem la duana?
El conductor normalment esperarà fins a 60 minuts després que el seu vol hagi aterrat abans de fer consultes amb l'aerolínia, duanes o immigració. Després d'aquest procediment i si no hi ha cap rastre del passatger, el conductor abandonarà l'aeroport. Si s'endarrereix a la duana, immigració, recol·lecció d'equipatge o equipatge perdut, truqueu al vostre proveïdor per assegurar-se que el conductor esperarà. Trobareu les dades del vostre proveïdor al vostre comprovant. Si preveu que trigarà menys (només equipatge de mà) o més (mobilitat reduïda, etc) si us plau aviseu-nos en el moment de la reserva.

Quina és la política d'equipatge per als trasllats?
Cada passatger pot portar una peça d'equipatge amb un pes màxim de 20 kg (mida màxima combinada de 158 cm) i equipatge de mà amb un pes màxim de 5 kg (dimensions màximes de 45 cm x 35 cm x 20 cm). Qualsevol excés d'equipatge s'ha de declarar quan feu una sol·licitud de reserva de servei. El vehicle per transportar-te serà adequat per al nombre de persones que viatgen i l'equipatge contractat. Qualsevol excés d'equipatge s'ha de declarar en el moment de la reserva. En cas que es requereixin vehicles addicionals per transportar un excés dequipatge no declarat, el passatger serà responsable de cobrir qualsevol cost addicional.

Proveeixen seients de nadons?
Sí, podem oferir seients per a nadons en certes destinacions. No totes les destinacions tenen seients de nadons disponibles. Quan reserveu, si el proveïdor i el tipus de vehicle tenen la possibilitat d'oferir seients de nadons, aquesta opció s'oferirà durant el procés de reserva. Tingueu en compte que els trasllats en minibús o autocar no viatgen en un seient especial. L'opció de seient de nadons només està disponible als serveis de trasllat privat, no als serveis de trasllat compartit. Ens heu d'informar si els menors estan inclosos a la vostra sol·licitud de reserva de servei. Està obligat a utilitzar els seients de cotxe per a nens proporcionats, però us animem a que porti els seus propis per als seus fills, ja que els estàndards varien als diferents països.

Vull cancel·lar la meva reserva. Com cal procedir?
Accedint a la vostra reserva online a l'apartat "Les Meves Reserves" podreu modificar i cancel·lar la vostra reserva. En pressionar Cancel·lar, rebem la vostra sol·licitud de cancel·lació i se us enviarà un correu electrònic automàtic avisant-vos que procedirem a cancel·lar la vostra reserva en els propers dos dies hàbils. Un cop revisada la vostra reserva i processada la cancel·lació, rebreu un segon correu electrònic confirmant definitivament la vostra cancel·lació. Si no podeu accedir a la vostra reserva en línia perquè falten menys de 48 hores per al primer servei reservat, truqueu a Atenció al client.

No he rebut el meu correu de confirmació. Me'l pots enviar?
Sempre podeu veure la vostra reserva i tornar a imprimir el vostre cupó iniciant sessió a "Les meves reserves". És possible que no es rebin alguns correus electrònics a causa dels filtres antispam. Verifiqueu el vostre correu i les polítiques del vostre proveïdor de serveis d'Internet (ISP). Si heu rebut una referència de reserva a la pantalla, la reserva està confirmada. La manca de recepció del rebut per correu electrònic no influeix en l'estat de la reserva. Si l'intent inicial (gairebé immediat) de lliurar el vostre rebut per correu electrònic falla, el sistema continuarà intentant el lliurament per fins a 5 hores. Si el correu electrònic no es pot lliurar després d'aquest temps, perquè l'adreça no existeix, la vostra bústia de correu és plena o el vostre servidor de correu no accepta correu o no està disponible, els intents de lliurament cessen. Al voltant de 200 rebuts de correu electrònic a la setmana no es lliuren, en gran part degut a errors d'escriptura a l'adreça de correu electrònic proporcionada. Si us plau, introduïu la vostra adreça de correu electrònic amb compte!

Com canvio o cancel·lo una compra?
En molts casos, depenent del producte que hagis adquirit, pots fer un canvi o cancel·lació pel teu compte accedint a la secció "Les meves reserves" on podràs fer canvis on-line.

Què passa si no puc trobar el meu conductor a l'aeroport?
Tens les dades completes i el número de telèfon del teu proveïdor al teu comprovant. Truqueu al vostre proveïdor i us dirigiran al vostre conductor.

Voldria confirmar el meu trasllat
Podeu veure i confirmar el seu trasllat en qualsevol moment. Simplement inicieu sessió a "Les meves reserves" amb el vostre correu electrònic i número, i vegeu la vostra reserva tal com està actualment amb nosaltres.

Tinc dificultats per caminar, per la qual cosa puc trigar més temps en arribar. M'esperarà el conductor?
Sí, el conductor esperarà. Si preveieu un retard prolongat, informeu-nos en el moment de la reserva, perquè puguem avisar el vostre proveïdor.

He perdut el meu equipatge; Pots recollir-lo per mí més tard?
Totes les aerolínies tenen agents d'assistència. S'encarregaran que qualsevol equipatge extraviat a l'aeroport sigui enviat a l'adreça del vostre allotjament. L'equipatge que es deixi a bord del vehicle de transport s'enviarà a l'adreça que ens hagi proporcionat a la sol·licitud de reserva del servei i haurà de pagar qualsevol càrrec addicional.

Puc portar un scooter desmuntable per a PMR?
Les cadires de rodes i els scooters que funcionen amb bateries es consideren equipatge i s'han de tenir en compte a la categoria d'equipatge normal. En reservar el transport, se us oferiran extres opcionals només en trasllats privats.

Puc reservar un servei de Shuttle a la meva vila privada?
Els proveïdors de transfer no operaran el servei de Shuttle a una adreça privada, però, si voleu utilitzar un hotel proper a la seva vila com a punt de lliurament, pot fer-ho sota el seu propi risc. Alternativament, us suggerim que reserveu un servei de trasllat privat que el portarà de porta a porta.

He reservat l'anada a l'aeroport. Com puc saber la meva hora de recollida?
És essencial que reconfirmeu els detalls del trasllat de sortida per a l'hora de recollida. Si no torneu a confirmar el trasllat de sortida, o informeu el proveïdor de qualsevol canvi en els vostres arranjaments de viatge, podríeu perdre el vostre trasllat de sortida i possiblement el vostre vol, vaixell o tren a casa. No ens podem fer responsables de cap cost que incorregi en fer nous arranjaments per arribar a casa. Podeu iniciar sessió al nostre lloc web com a màxim 24 hores abans de la sortida programada del vol amb el vostre número de confirmació de reserva. A la pàgina d'inici, introduïu la vostra referència de reserva i es mostrarà l'hora de recollida. Si has modificat l'hotel on t'allotges o has tingut cap canvi en l'hora del vol, truca a l'oficina local per confirmar l'hora/punt de recollida. També podeu trucar a l'operador local al número de l'oficina que es detalla a la confirmació de la reserva per confirmar l'hora de recollida com a màxim 24 hores abans del vol de tornada. Si us plau, truqueu dins de l'horari d'oficina local que es mostra al vostre val. Algunes oficines tanquen el cap de setmana, de manera que és possible que us demani que truqueu un divendres si sortiu durant el cap de setmana o un dilluns. Si per qualsevol motiu no podeu contactar amb l'oficina local del complex, marqueu el número d'emergència per obtenir ajuda.

Com sé que la meva reserva ha estat correcta?
Quan confirmeu la vostra reserva i s'hagi fet el pagament, apareixerà el vostre número de referència de la reserva a la pantalla amb l'opció d'imprimir-lo abans de sortir del nostre lloc. Aleshores rebràs automàticament una confirmació de la reserva per correu electrònic que confirmarà que s'ha fet el pagament i que el saldo s'ha pagat íntegrament i els detalls de la transferència. Això també detallarà les instruccions sobre què fer a l'arribada i com reconfirmar la transferència de tornada. Si per qualsevol motiu la pantalla no s'actualitza, si us plau, comproveu la vostra adreça de correu electrònic i la vostra carpeta de correu brossa per veure si la reserva s'ha confirmat abans d'intentar reservar de nou. És la vostra responsabilitat prendre les mesures raonables per evitar reserves duplicades, consultant també amb el vostre banc per veure si s'ha fet algun pagament.

Necessito portar alguna documentació amb mi quan viatjo?
És essencial que porteu la confirmació de la reserva a la transferència. Això s'ha de mostrar al conductor o al nostre representant abans de pujar al vehicle de trasllat. De fet, us recomanem que en feu dues còpies: en algunes destinacions els operadors de transport han de recollir una còpia de la confirmació de la reserva com a prova de compra per motius legals.

Des d'on em deixaran / recolliran?
Els nostres proveïdors s'esforcen per operar un servei porta a porta, però és possible que això no sempre sigui possible, ja que l'accés pot estar restringit a causa de zones només per a vianants o talls de carreteres locals, etc. Quan s'apliquen aquestes restriccions, vostè i el seu equipatge es deixaran i es recolliran al lloc més proper. punt accessible.

Com puc cancel·lar la reserva i quins són els costos associats?
Si voleu cancel·lar la vostra reserva, feu-ho visitant el nostre lloc web i fent clic a l'enllaç 'gestionar reserves'. Cal que introduïu la vostra adreça electrònica i el número de referència per accedir a la reserva. Les despeses de cancel·lació només s'apliquen si heu reservat directament amb nosaltres. Si heu reservat amb un agent de viatges, poseu-vos en contacte amb ells per obtenir més informació. Les despeses de cancel·lació: - Reserves cancel·lades dos dies abans de la data del servei: 1€ de despeses de cancel·lació. - Reserves cancel·lades dins dels dos darrers dies abans del servei: 100% de la reserva. Tingueu en compte que en el cas de 'No show' la reserva no és reemborsable A més, el crèdit de cancel·lació no es pot moure entre reserves.

Informació als clients sobre el pla de contingència, continuïtat i retorn a la normalitat COVID-19
Aquest document pretén oferir als clients un resum del sistema existent per identificar, planificar, controlar i supervisar les operacions per a una correcta neteja i desinfecció davant la COVID- 19 (coronavirus) a les diferents flotes de vehicles i locals del GRUP MOVENTIA: https://www.moventis.es/es/covid19