GRO airport Sta Cristina D´Aro Taxi (1-4)
Arribades a la terminal
Després de recollir el vostre equipatge, sortiu a la sala d'arribades, serà rebut per un representant amb una samarreta taronja o un conductor amb un cartell amb el seu nom i/o From2travel, identifiqueu-vos mostrant el vostre bo de trasllat.
En el cas que tingui alguna dificultat per localitzar el conductor designat, adreceu-vos a l'oficina de From2travel, ubicada al costat esquerre de la sala d'arribades, o truqueu al número: +34 93 767 28 36 i seguiu les instruccions.
Confirmació de recollida i devolució
La vostra hora de recollida serà la mateixa que s'indica al vostre Bo de confirmació, NO NECESSITA RECONFIRMAR L'HORA DE RECOLLIR, en cas que necessiteu modificar la recollida estimada per a la sortida, poseu-vos en contacte amb la vostra agència.
Instrucció molt important a seguir: Per assegurar-vos de tenir el servei de trasllat correcte, abans d'ingressar al vehicle, verifiqueu i verifiqueu amb el conductor, el nom a la reserva i la destinació, per assegurar-vos que els detalls del vostre viatge siguin correctes.
En el cas improbable que el conductor no hagi arribat 15 minuts abans de l'hora prevista de recollida, truqueu al número següent: +34 93 767 28 36 per sol·licitar assistència. És important que no se'n vagi sense demanar ajuda.
Per cancel·lar un servei, ha de contactar via email abans de 48 hores del servei contractat. Important indicar el nº de referència del servei (exemple 1661768154-7) que podrà trobar en el document de confirmació que va rebre per email. També ha d'indicar-nos el nom del titular i un telèfon. Li trucarem per aclarir qualsevol dubte.
Mail: moventis.experience@moventia.net
Si la notificació té totes les dades correctes, li confirmarem la seva cancel·lació en la màxima brevetat possible.