Et portem des de l'Aeroport de Girona fins al seu hotel/allotjament de
Calella de Mar juntament amb altres usuaris al mateix autocar. Com ho
fem?
1. Us demanarem una sèrie de dades al formulari per optimitzar la vostra
ruta i garantir la vostra plaça.
2. Com que no controlem els retards dels avions i el temps d'espera de les
maletes, per a la vostra tranquil·litat, no us donem una hora de sortida de
l'autocar, sinó que heu d'anar al punt de trobada descrit més avall del
vostre terminal, us farem el check in i us assignarem la següent expedició,
donant-li el número de vehicle i l'hora exacta de sortida.
3. A partir d'aquí, tindrà prou temps per acostar-se al seu autocar,
validar-lo amb el nostre personal i posar-se còmode dins del vehicle. En tot
moment el nostre personal estarà a cada punt per resoldre qualsevol dubte que
pugui tenir.
Més informació
Destinació: Et deixarem al teu allotjament o a prop dins de la
ciutat de Calella de Mar.
Distància: Al voltant dels 45 km. Durada del trajecte:
Aproximadament una hora, amb parades estratègiques als punts de destinació per
ser el més àgils possible.
Equipatge inclòs: Prepara les pertinences per
a l'aventura amb una maleta estàndard de fins a 20 kg, a més d'un pràctic
equipatge de mà per tenir a mà els teus objectes més preuats durant el viatge.
Necessites portar més equipatge de l'habitual? Cap problema! El nostre servei
t'ofereix la flexibilitat de portar equipatge addicional, assegurant-nos que
tinguis tot allò que necessites per al teu viatge. Només assegura't de reservar
un bitllet extra i proporcionar els detalls necessaris a les observacions.
Els més petits de la família són benvinguts a bord, viatjant amb total
seguretat i comoditat sense la necessitat d'alçadors o cadiretes especials.
En cas que el teu vol pateixi algun retard, el nostre
equip estarà preparat per donar-te assistència immediata. Seràs ràpidament
reprogramat al següent autobús disponible, garantint que el teu viatge continuï
sense contratemps. Per retards superiors a 2 hores, us recomanem contactar
directament amb la vostra aerolínia.
De l'hotel a l'Aeroport de Girona
48 hores abans de la sortida del vol, haurà de fer accedir a la
següent web confirm.from2travel.com per fer check in. Per això necessitarà
el número de reserva lliurat després d'efectuar la compra. Seguidament, se li
lliurarà l'hora i el lloc de recollida. Aquesta informació també la rebrà per
correu electrònic. Sempre que tingui algun dubte, el nostre call center està
disponible 24/7 per ajudar-lo.
ASSISTÈNCIA I
DETALLS DE CONTACTE:
Proveïdor: From2travel
Telèfon
Emergència 24 hores: +34 93 767 28 36.
Horari
d’oficina des del 1 de abril al 31 d’octubre:
Dilluns a
divendres: 09:00 – 19:00h
Dissabte: 09:00
– 17:00h
Diumenge: tancat
Horari
d’oficina des del 1 novembre al 31 de març:
Dilluns a
dissabte: 09:00 – 17:00h
Diumenge: closed
Una vegada fet contacte amb el nostre guía a l’aeroport, els informaran de la sortida del bus.
Lloc de destinació: A la porta d'hotel o la parada assignada més propera, a un màxim de 6 minuts a peu.
El nostre servei de shuttle cobreix arribades de vols des de la 6am a la 1am.
Nens en busos viatgen sense alçadors ni cadiretes.
Equipatge inclòs: Maleta standard 20kg + bossa de mà.
Equipatge extra té el mateix preu que un passatger. Ha de reservar un bitllet extra i especificar en observacions el seu equipatge.
No és possible reservar amb menys de 48horas en línia. Contacti'ns per email per a verificar disponibilitat i obtenir pressupost.
No és possible realitzar pagament als conductors o guies. La reserva és sempre prepagament en línia.
Retard de vols: Seran recol·locats en el següent bus disponible. En cas de retards superiors a 2 hores han de reclamar a la seva aerolínia.
Pels trajectes població-aeroport han de comprovar la reserva a la web http://confirm.from2travel.com/ amb el seu numero de referencia
Per cancel·lar un servei, ha de contactar via email abans de 48 hores del servei contractat. Important indicar el nº de referència del servei (exemple 1661768154-7) que podrà trobar en el document de confirmació que va rebre per email. També ha d'indicar-nos el nom del titular i un telèfon. Li trucarem per aclarir qualsevol dubte.
Mail: moventis.experience@moventia.net
Si la notificació té totes les dades correctes, li confirmarem la seva cancel·lació en la màxima brevetat possible.