Loading...
Moventis
1
La teva reserva
2
Les teves dades
3
Pagament
4
Resum

El Poble Espanyol es transforma per endinsar-vos en 40.000m2 decorats, 2 túnels, activitats i zona de jocs, música, acompanyats per més de 35 personatges terroríficament divertits, enigmes que haureu de resoldre i molt d'humor!

Et presentem el pla perfecte per passar un dia de Halloween a l'espectacular entorn del Poble Espanyol de Barcelona.

El cèlebre recinte de Montjuïc es transforma en l'escenari ideal perquè els més petits de la casa puguin submergir-se en una experiència de por adaptada a la seva edat, amb decoracions impressionants, personatges terroríficament divertits, zones de joc, activitats i gimcanes, música, actuacions, foodtrucks i l'entrada als seus dos túnels misteriosos!

Trobareu al Creepy Halloween dos ambients un més tranquil i un altre més intens ideal per a qui busca emocions una mica més fortes. Recomanat per a famílies amb nens a partir de 7 anys. (Els menors de 7 anys podran accedir a la versió SCREAM sota la responsabilitat i amb els pares o tutors)


Preguntes freqüents
Tenim una sèrie de qüestions que els usuaris ens plantegen habitualment, aquí en tens alguna
Quin és el punt de trobada de l'activitat?
El punt de trobada està detallat en cada activitat, així com en l'email de confirmació un cop realitzada la reserva. Si té dubtes un cop en la destinació, pot contactar amb el proveïdor local en el telèfon que veurà en el comprovant.
El trasllat des de l'aeroport ens deixa directament al nostre allotjament?
Transport Privat

  • Recollida i entrega directa: Amb el nostre servei de transport privat, el vostre vehicle el recollirà i el portarà directament al vostre allotjament..

Shuttle

  • Recollida i entrega en parades: Amb el servei de trasllat en shuttle, el vehicle farà parades a diversos hotels per recollir i deixar altres passatgers.

  • Lliurament al vostre allotjament oa prop: Us deixarem al vostre allotjament o en un punt molt proper, depenent de l'accés i les característiques del vehicle.
Com trobarem el nostre servei de transfer a l'aeroport?
Quan arribeu a l'aeroport, trobareu els nostres guia esperant-lo. En cas que no en vegi cap, s'haurà d'adreçar als nostres taulells. Allà, us indicaran l'autocar i l'hora de sortida.

Aquestes instruccions estan clarament integrades al vostre comprovant de reserva i inclouen tots els detalls que necessiteu.

També tindrà contactes telefònics de 24 hores (+34 937 67 28 36) emesos al comprovant en cas que encara tingui problemes per trobar el conductor.
Quina és la diferència entre el trasllat compartit i el trasllat privat?
Shuttle: És un servei de transport on vostè i el seu grup viatgen en un vehicle juntament amb altres passatgers que tenen una destinació similar. Aquests serveis estan disponibles amb reserva prèvia. Les rutes poden variar depenent de les destinacions de tots els passatgers. Durant el viatge, el vehicle fa parades a diferents hotels o ubicacions per deixar altres passatgers. Això redueix el cost del transport en comparació amb un servei privat.

Lloguer privat amb conductor: Aquests serveis de transport es proporcionen al client i al seu grup d'acord amb els requisits individuals de temps i ruta del client. El client i el seu grup no viatjaran amb cap altre grup. Tan aviat com hagi trobat el conductor, sortirà cap al seu destí. Sense esperar altres parts i sense parades addicionals.
Si el nostre vol s'endarrereix, ens estarà esperant el trasllat?
Els nostres guies controlen en temps real els tornats de tots els nostres clients per gestionar de manera anticipada qualsevol canvi o espera.

Transport privat: Cobrim retards de vol de fins a 3 hores sobre el temps de vol programat. Si el retard és més gran, ha de contactar amb el proveïdor per sol·licitar que el vehicle esperi amb una tarifa addicional abans del servei. Si no es paga, no es prestarà el servei.

Shuttle: Se us oferirà transport en el proper shuttle disponible.
Cancel·lació

Cancel·lació

Per cancel·lar un servei, heu de contactar per correu electrònic abans de 48 hores del servei contractat. És important indicar el número de referència del servei (exemple 1661768154-7) que podreu trobar al document de confirmació que va rebre per correu electrònic. També ens ha d'indicar el nom del titular i un telèfon. Li trucarem per aclarir qualsevol dubte.

El teu viatge
Halloween poble espanyol
Lloc recollida
Total