Loading...
Moventis
En aquests moments el producte no està disponible.

GRO airport Canet et Roussillon Taxi (1-4)

Arribades a la terminal

Després de recollir el vostre equipatge, sortiu a la sala d'arribades, serà rebut per un representant amb una samarreta taronja o un conductor amb un cartell amb el seu nom i/o From2travel, identifiqueu-vos mostrant el vostre bo de trasllat.

 

En el cas que tingui alguna dificultat per localitzar el conductor designat, adreceu-vos a l'oficina de From2travel, ubicada al costat esquerre de la sala d'arribades, o truqueu al número: +34 93 767 28 36 i seguiu les instruccions.

 

Confirmació de recollida i devolució

La vostra hora de recollida serà la mateixa que s'indica al vostre Bo de confirmació, NO NECESSITA RECONFIRMAR L'HORA DE RECOLLIR, en cas que necessiteu modificar la recollida estimada per a la sortida, poseu-vos en contacte amb la vostra agència.

 

Instrucció molt important a seguir: Per assegurar-vos de tenir el servei de trasllat correcte, abans d'ingressar al vehicle, verifiqueu i verifiqueu amb el conductor, el nom a la reserva i la destinació, per assegurar-vos que els detalls del vostre viatge siguin correctes.


En el cas improbable que el conductor no hagi arribat 15 minuts abans de l'hora prevista de recollida, truqueu al número següent: +34 93 767 28 36 per sol·licitar assistència. És important que no se'n vagi sense demanar ajuda.

Preguntes freqüents
Tenim una sèrie de qüestions que els usuaris ens plantegen habitualment, aquí en tens alguna
Quin és el punt de trobada de l'activitat?
El punt de trobada està detallat en cada activitat, així com en l'email de confirmació un cop realitzada la reserva. Si té dubtes un cop en la destinació, pot contactar amb el proveïdor local en el telèfon que veurà en el comprovant.
El trasllat des de l'aeroport ens deixa directament al nostre allotjament?
Transport Privat

  • Recollida i entrega directa: Amb el nostre servei de transport privat, el vostre vehicle el recollirà i el portarà directament al vostre allotjament..

Shuttle

  • Recollida i entrega en parades: Amb el servei de trasllat en shuttle, el vehicle farà parades a diversos hotels per recollir i deixar altres passatgers.

  • Lliurament al vostre allotjament oa prop: Us deixarem al vostre allotjament o en un punt molt proper, depenent de l'accés i les característiques del vehicle.
Com trobarem el nostre servei de transfer a l'aeroport?
Quan arribeu a l'aeroport, trobareu els nostres guia esperant-lo. En cas que no en vegi cap, s'haurà d'adreçar als nostres taulells. Allà, us indicaran l'autocar i l'hora de sortida.

Aquestes instruccions estan clarament integrades al vostre comprovant de reserva i inclouen tots els detalls que necessiteu.

També tindrà contactes telefònics de 24 hores (+34 937 67 28 36) emesos al comprovant en cas que encara tingui problemes per trobar el conductor.
Quina és la diferència entre el trasllat compartit i el trasllat privat?
Shuttle: És un servei de transport on vostè i el seu grup viatgen en un vehicle juntament amb altres passatgers que tenen una destinació similar. Aquests serveis estan disponibles amb reserva prèvia. Les rutes poden variar depenent de les destinacions de tots els passatgers. Durant el viatge, el vehicle fa parades a diferents hotels o ubicacions per deixar altres passatgers. Això redueix el cost del transport en comparació amb un servei privat.

Lloguer privat amb conductor: Aquests serveis de transport es proporcionen al client i al seu grup d'acord amb els requisits individuals de temps i ruta del client. El client i el seu grup no viatjaran amb cap altre grup. Tan aviat com hagi trobat el conductor, sortirà cap al seu destí. Sense esperar altres parts i sense parades addicionals.
Si el nostre vol s'endarrereix, ens estarà esperant el trasllat?
Els nostres guies controlen en temps real els tornats de tots els nostres clients per gestionar de manera anticipada qualsevol canvi o espera.

Transport privat: Cobrim retards de vol de fins a 3 hores sobre el temps de vol programat. Si el retard és més gran, ha de contactar amb el proveïdor per sol·licitar que el vehicle esperi amb una tarifa addicional abans del servei. Si no es paga, no es prestarà el servei.

Shuttle: Se us oferirà transport en el proper shuttle disponible.
Cancel·lació

Per cancel·lar un servei, ha de contactar via email abans de 48 hores del servei contractat. Important indicar el nº de referència del servei (exemple 1661768154-7) que podrà trobar en el document de confirmació que va rebre per email. També ha d'indicar-nos el nom del titular i un telèfon. Li trucarem per aclarir qualsevol dubte.


Mailmoventis.experience@moventia.net

Si la notificació té totes les dades correctes, li confirmarem la seva cancel·lació en la màxima brevetat possible.