Loading...
Moventis

Barcelona Airport Andorra / Canillo

Com funciona?

Dades trasllat
Introduïu les dades d'anada i tornada del vostre trasllat

Fes la teva compra
Selecciona el nº de vehicles (d'acord amb la capacitat) i fes la compra

Recollida
El conductor us estarà esperant amb el nom de la reserva
En aquests moments el producte no està disponible.
Barcelona Airport Andorra / Canillo
Vehicle adaptat (1-4)
En aquests moments el producte no està disponible.
Per què escollir viatjar en aquest tipus de transport?

Atenció personalitzada

Facilitat de contractació

Disponibilidad 24x7

Màxima flexibilitat
Itinerari
Barcelona Airport Andorra / Canillo
Descripció

BCN airport Andorra / Canillo Adapted (1-3)

∞ Arribades a l'Aeroport de BCN:


Terminal 1

Després de recollir el seu equipatge, surti a la sala d'arribades. Giri a la dreta i dirigeixis a l'Oficina de Turisme. Davant l'Oficina de Turisme el rebrà un representant amb una samarreta taronja i un conductor amb un cartell amb el seu nom. Identifiquis mostrant el seu comprovant de trasllat i confirmant el seu destí.


~Terminal 2B Després de recollir el seu equipatge, surti a la sala d'arribades. El rebrà un representant amb una samarreta taronja i un conductor amb un cartell amb el seu nom. Identifiquis mostrant el seu comprovant de trasllat i confirmant el seu destí.


En l'improbable cas que tingui alguna dificultat per localitzar el seu conductor/representant designat, truqui al següent número abans de marxar pel seu compte: +34 93 767 28 36 per obtenir ajuda.


Confirmació de recollida: La seva hora de recollida serà la mateixa que s'indica al seu bo de confirmació, NO NECESSITA RECONFIRMAR L'HORA DE RECOLLIDA, en cas que necessiti modificar la recollida estimada per a la sortida, posis en contacte amb nosaltres per email.


Instrucció molt important a seguir: Per assegurar-se de tenir el servei de trasllat correcte, abans d'ingressar al vehicle, verifiqui i comprovi amb el conductor, el nom a la reserva i la destinació, per assegurar-se que els detalls del seu viatge siguin correctes.


En el cas improbable que el conductor no hagi arribat dins dels 15 minuts de l'hora de recollida programada, truqui al següent número: +34 93 767 28 36 per obtenir ajuda. És important que no se'n vagi sense demanar ajuda.

 

Cancel·lació

Per cancel·lar un servei, ha de contactar via email abans de 48 hores del servei contractat. Important indicar el nº de referència del servei (exemple 1661768154-7) que podrà trobar en el document de confirmació que va rebre per email. També ha d'indicar-nos el nom del titular i un telèfon. Li trucarem per aclarir qualsevol dubte.


Mailmoventis.experience@moventia.net

Si la notificació té totes les dades correctes, li confirmarem la seva cancel·lació en la màxima brevetat possible.