Et portem des de l'Aeroport de Girona fins al seu hotel/allotjament de Pineda de Mar juntament amb altres usuaris al mateix autocar. Com ho fem?
1. Us demanarem una sèrie de dades al formulari per optimitzar la vostra ruta i garantir la vostra plaça.
2. Després de la reserva, li demanarem el número de vol/tren o creuer i l'hotel.
3. Com que no controlem els retards dels avions i el temps d'espera de les maletes, per a la vostra tranquil·litat, no us donem una hora de sortida de l'autocar, sinó que heu d'anar al punt de trobada descrit més avall del vostre terminal, us farem el check in i us assignarem la següent expedició, donant-li el número de vehicle i l'hora exacta de sortida. (normalment és sortida immediata, encara que a causa de factors externs com el trànsit, hi pot haber un temps d'espera des que s'ha fer el check in).
4. A partir d'aquí, tindrà prou temps per acostar-se al seu autocar, validar-lo amb el nostre personal i posar-se còmode dins del vehicle. En tot moment el nostre personal estarà a cada punt per resoldre qualsevol dubte que pugui tenir.
Més informació
- Una vegada fet contacte amb el nostre guía a l’aeroport, els informaran de la sortida del bus.
- Lloc de destinació: A la porta d'hotel o la parada assignada més propera, a un màxim de 6 minuts a peu.
- El nostre servei de shuttle cobreix arribades de vols des de la 6am a la 1am.Nens en busos viatgen sense alçadors ni cadiretes.
- Equipatge inclòs: Maleta standard 20kg + equipatge de mà.
- Equipatge extra té el mateix preu que un passatger. Ha de reservar un bitllet extra i especificar en observacions el seu equipatge.
- No és possible reservar amb menys de 48horas en línia. Contacti'ns per email per a verificar disponibilitat i obtenir pressupost.
- No és possible realitzar pagament als conductors o guies. La reserva és sempre prepagament en línia.
- Retard de vols: Seran recol·locats en el següent bus disponible. En cas de retards superiors a 2 hores han de reclamar a la seva aerolínia.
Pels trajectes població-aeroport han de contactar amb nosaltres 48h abans per verificar l’hora de sortida i el punt de recollida.
El servei s’ofereix des de Aeroport/Port i estació als allotjaments turístics i viceversa. El lloc de deixada i recollida sol ser a prop del allotjament turístic, però si desitgen saber el punt concret, o poden consultar en la nostre web: http://confirm.from2travel.com/ introduint el nom del seu allotjament turístic, així podran veure la distancia a peu entre els 2 punts