Et portem des de l'Aeroport de Barcelona fins al seu
hotel/allotjament de Tossa de Mar juntament amb altres usuaris al mateix
autocar. Com ho fem?
1. Us demanarem una sèrie de dades al formulari per
optimitzar la vostra ruta i garantir la vostra plaça.
2. Com que no controlem els retards dels avions i el temps d'espera de les maletes, per a la vostra tranquil·litat, no us donem una hora de sortida de l'autocar, sinó que heu d'anar al punt de trobada descrit més avall del vostre terminal, us farem el check in i us assignarem la següent expedició, donant-li el número de vehicle i l'hora exacta de sortida.
3. A partir d'aquí, tindrà prou temps per acostar-se
al seu autocar, validar-lo amb el nostre personal i posar-se còmode dins del
vehicle. En tot moment el nostre personal estarà a cada punt per resoldre
qualsevol dubte que pugui tenir.
Més informació
Destinació: Et deixarem
al teu allotjament o a prop dins de la ciutat de Tossa de Mar
Distància: Al voltant
dels 120 km. Durada del trajecte: Aproximadament una hora, amb parades
estratègiques als punts de destinació per ser el més àgils possible.
Equipatge inclòs: Prepara
les pertinences per a l'aventura amb una maleta estàndard de fins a 20 kg, a
més d'un pràctic equipatge de mà per tenir a mà els teus objectes més preuats
durant el viatge. Necessites portar més equipatge de l'habitual? Cap problema!
El nostre servei t'ofereix la flexibilitat de portar equipatge addicional,
assegurant-nos que tinguis tot allò que necessites per al teu viatge. Només
assegura't de reservar un bitllet extra i proporcionar els detalls necessaris a
les observacions.
Els més petits de la família són benvinguts a bord,
viatjant amb total seguretat i comoditat sense la necessitat d'alçadors o
cadiretes especials.
En cas que el teu vol pateixi algun retard, el nostre equip estarà preparat per donar-te assistència immediata. Seràs
ràpidament reprogramat al següent autobús disponible, garantint que el teu
viatge continuï sense contratemps. Per retards superiors a 2 hores, us
recomanem contactar directament amb la vostra aerolínia.
De l'hotel a l'Aeroport de Barcelona
48 hores abans de la sortida del vol, haurà de
fer accedir a la següent web confirm.from2travel.com per fer check in. Per
això necessitarà el número de reserva lliurat després d'efectuar la compra.
Seguidament, se li lliurarà l'hora i el lloc de recollida. Aquesta informació
també la rebrà per correu electrònic. Sempre que tingui algun dubte, el nostre
call center està disponible 24/7 per ajudar-lo.
ASSISTÈNCIA I DETALLS
DE CONTACTE:
Proveïdor:
From2travel.com
Telèfon Emergència
24 hores: +34 93 767 28 36.
Horari d’oficina
des del 1 de abril al 31 d’octubre:
Dilluns a
divendres: 09:00 – 19:00h
Dissabte: 09:00
– 17:00h
Diumenge: tancat
Horari d’oficina
des del 1 novembre al 31 de març:
Dilluns a
dissabte: 09:00 – 17:00h
Diumenge: closed
Aterratge Terminal 1:
En cas d'aterrar en la Terminal 1, després de recollir el teu equipatge t'hauràs de dirigir a l'Oficina de Turisme situada a mà dreta del punt d'arribada. Allà, t'estarem esperant per finalitzar el procès de check-in del teu transfer. Durant la temporada Baixa (de novembre a març), hauran d’anar a terminal 2 amb el bus llançadora gratuit que ofereix l’aeroport.
Aterratge Terminal 2:
Si aterres a la Terminal 2, després de recollir el teu
equipatge dirigeix-te a la terminal 2B i busca els mostradors de facturació
95-97. Els guies li estaran esperant:
Una vegada fet contacte amb el nostre guía a l’aeroport, els informaran de la sortida del bus.
Durada de trajecte 1hora 45 minuts + les parades als hotels de cada client.
Lloc de destinació: A la porta d'hotel o la parada assignada més propera, a un màxim de 6 minuts a peu.
El nostre servei de shuttle cobreix arribades de vols des de la 6am a la 1am.
Nens en busos viatgen sense alçadors ni cadiretes.
Equipatge inclòs: Maleta standard 20kg + bossa de mà.
Equipatge extra té el mateix preu que un passatger. Ha de reservar un bitllet extra i especificar en observacions el seu equipatge.
No és possible reservar amb menys de 48horas en línia. Contacti'ns per email per a verificar disponibilitat i obtenir pressupost.
No és possible realitzar pagament als conductors o guies. La reserva és sempre prepagament en línia.
Retard de vols: Seran recol·locats en el següent bus disponible. En cas de retards superiors a 2 hores han de reclamar a la seva aerolínia.
Pels trajectes població-aeroport han de comprovar la reserva a la web http://confirm.from2travel.com/ amb el seu numero de referencia
El servei s’ofereix des de Aeroport/Port i estació als allotjaments turístics i viceversa. El lloc de deixada i recollida sol ser a prop del allotjament turístic, però si desitgen saber el punt concret, o poden consultar en la nostre web: http://confirm.from2travel.com/ introduint el nom del seu allotjament turístic, així podran veure la distancia a peu entre els 2 punts
Per cancel·lar un servei, ha de contactar via email abans de 48 hores del servei contractat. Important indicar el nº de referència del servei (exemple 1661768154-7) que podrà trobar en el document de confirmació que va rebre per email. També ha d'indicar-nos el nom del titular i un telèfon. Li trucarem per aclarir qualsevol dubte.
Mail: moventis.experience@moventia.net
Si la notificació té totes les dades correctes, li confirmarem la seva cancel·lació en la màxima brevetat possible.