El servei s’ofereix des de Aeroport/Port i estació als allotjaments turístics i viceversa. El lloc de deixada i recollida sol ser a prop del allotjament turístic, però si desitgen saber el punt concret, o poden consultar en la nostre web: http://confirm.from2travel.com/ introduint el nom del seu allotjament turístic, així podran veure la distancia a peu entre els 2 punts .
Aterratge Terminal 1:
En cas d'aterrar en la Terminal 1, després de recollir el teu equipatge t'hauràs de dirigir a l'Oficina de Turisme situada a mà dreta del punt d'arribada. Allà, t'estarem esperant per finalitzar el procès de check-in del teu transfer.
Aterratge Terminal 2:
Si aterres a la Terminal 2, després de recollir el teu equipatge dirigeix-te a l'Oficina de Turisme i trobaràs un agent de From2 esperant-te, qui et proporcionarà amb la informació necessària per arribar al teu destí.
Per cancel·lar un servei, ha de contactar via email abans de 48 hores del servei contractat. Important indicar el nº de referència del servei (exemple 1661768154-7) que podrà trobar en el document de confirmació que va rebre per email. També ha d'indicar-nos el nom del titular i un telèfon. Li trucarem per aclarir qualsevol dubte.
Mail: moventis.experience@moventia.net
Si la notificació té totes les dades correctes, li confirmarem la seva cancel·lació en la màxima brevetat possible.