Durant la temporada baixa, des del 4 de novembre de 2024 fins al 31 de març de 2025, les recollides a l'Aeroport de Barcelona es realitzaran exclusivament a la Terminal 2B i es deixaran únicament a l'estació d'autobusos de Lloret de Mar.
A continuació, es detallen les instruccions a seguir per al correcte procediment de la recollida:
Horaris de recollida: 09:45 i 16:35.
Es prega als passatgers que segueixin atentament les indicacions proporcionades per garantir un procés àgil i sense inconvenients.
De Lloret de Mar a l'Aeroport de Barcelona
Les recollides per al servei des de Lloret de Mar es realitzaran des de l'estació d'autobusos de la localitat.
A continuació, es detallen les instruccions a seguir per al correcte procediment de la recollida:
Horaris de recollida: 07:00 y 13:00.
El dia anterior al vostre servei, tant per a l'arribada a l'aeroport com per a la sortida des de Lloret, rebreu un correu electrònic amb un nou voucher, que inclourà l'hora exacta i el punt de recollida.
És important que presenteu aquest voucher al xòfer en el moment de la recollida per garantir que tot transcorri sense problemes.
Temporada alta: 01/04/2025 al 02/11/2025.
Et portem des de l'Aeroport de Barcelona fins al seu hotel/allotjament de Lloret de Mar juntament amb altres usuaris al mateix autocar. Com ho fem?
Aterratge Terminal 1:
En cas d'aterrar en la Terminal 1, després de recollir el teu equipatge t'hauràs de dirigir a l'Oficina de Turisme situada a mà dreta del punt d'arribada. Allà, t'estarem esperant per finalitzar el procès de check-in del teu transfer.
Aterratge Terminal 2:
Si aterres a la Terminal 2, després de recollir el teu equipatge dirigeix-te a la terminal 2B i busca els mostradors de facturació 95-97. Els guies li estaran esperant:
Per cancel·lar un servei, ha de contactar via email abans de 48 hores del servei contractat. Important indicar el nº de referència del servei (exemple 1661768154-7) que podrà trobar en el document de confirmació que va rebre per email. També ha d'indicar-nos el nom del titular i un telèfon. Li trucarem per aclarir qualsevol dubte.
Mail: moventis.experience@moventia.net
Si la notificació té totes les dades correctes, li confirmarem la seva cancel·lació en la màxima brevetat possible.