Loading...
Moventis
1
La teva reserva
2
Les teves dades
3
Pagament
4
Resum

    Visita els espais exclusius del Palau de la Música Catalana

La Visita Premium ofereix accés exclusiu als espais més privats i singulars del Palau, incloent-hi racons amagats i sales tancades al públic. Un guia personalitzat us acompanyarà i us revelarà la història, els detalls arquitectònics i les fascinants històries que s'amaguen darrere d'aquestes zones exclusives. Els convidats podran gaudir d'una copa de cava de qualitat i una selecció de deliciosos pastissos mentre exploren, fent que l'experiència sigui alhora indulgent i íntima. 

Pots completar la teva visita amb un mini concert de piano i posar un colofó musical a la teva experiència! 

Inclou: Visita amb guia + Espais exclusius + Selecció de dolços + Copa de cava 

Horari: De les 8.00 h i a les 13.00 h. 

Durada: 1 hora i 30 minuts.

Disponible en 10 idiomes: Català, Castellà, Francès, Anglès, Italià, Portuguès, Alemany, Japonès, Xinès i Àrab. 


Adreça

Carrer del Palau de la Música, 4-6
08003 - Barcelona
Com arribar (Google Maps)

A 5 minuts a peu des de Plaça Catalunya

Metro

Estació Urquinaona

Línia 1 (L1) Vermella
Línia 4 (L4) Groga

Tren

RENFE: Estació Plaça Catalunya

FGC: Estació Plaça Catalunya

Bicing

Parades Bicing:

Carrer Sant Pere més Alt, 4
Plaça Urquinaona, 9-10

Autobús

Línes d'autobús: V15V1747

Barcelona Bus Turístic (ruta nord i sud): Parada Casa Batlló - Fundació Antoni Tàpies

City Tours (Barcelona Tours): Parada 2, Gòtic


Preguntes freqüents
Tenim una sèrie de qüestions que els usuaris ens plantegen habitualment, aquí en tens alguna
Quin és el punt de trobada de l'activitat?
El punt de trobada està detallat en cada activitat, així com en l'email de confirmació un cop realitzada la reserva. Si té dubtes un cop en la destinació, pot contactar amb el proveïdor local en el telèfon que veurà en el comprovant.
El trasllat des de l'aeroport ens deixa directament al nostre allotjament?
Transport Privat

  • Recollida i entrega directa: Amb el nostre servei de transport privat, el vostre vehicle el recollirà i el portarà directament al vostre allotjament..

Shuttle

  • Recollida i entrega en parades: Amb el servei de trasllat en shuttle, el vehicle farà parades a diversos hotels per recollir i deixar altres passatgers.

  • Lliurament al vostre allotjament oa prop: Us deixarem al vostre allotjament o en un punt molt proper, depenent de l'accés i les característiques del vehicle.
Com trobarem el nostre servei de transfer a l'aeroport?
Quan arribeu a l'aeroport, trobareu els nostres guia esperant-lo. En cas que no en vegi cap, s'haurà d'adreçar als nostres taulells. Allà, us indicaran l'autocar i l'hora de sortida.

Aquestes instruccions estan clarament integrades al vostre comprovant de reserva i inclouen tots els detalls que necessiteu.

També tindrà contactes telefònics de 24 hores (+34 937 67 28 36) emesos al comprovant en cas que encara tingui problemes per trobar el conductor.
Quina és la diferència entre el trasllat compartit i el trasllat privat?
Shuttle: És un servei de transport on vostè i el seu grup viatgen en un vehicle juntament amb altres passatgers que tenen una destinació similar. Aquests serveis estan disponibles amb reserva prèvia. Les rutes poden variar depenent de les destinacions de tots els passatgers. Durant el viatge, el vehicle fa parades a diferents hotels o ubicacions per deixar altres passatgers. Això redueix el cost del transport en comparació amb un servei privat.

Lloguer privat amb conductor: Aquests serveis de transport es proporcionen al client i al seu grup d'acord amb els requisits individuals de temps i ruta del client. El client i el seu grup no viatjaran amb cap altre grup. Tan aviat com hagi trobat el conductor, sortirà cap al seu destí. Sense esperar altres parts i sense parades addicionals.
Si el nostre vol s'endarrereix, ens estarà esperant el trasllat?
Els nostres guies controlen en temps real els tornats de tots els nostres clients per gestionar de manera anticipada qualsevol canvi o espera.

Transport privat: Cobrim retards de vol de fins a 3 hores sobre el temps de vol programat. Si el retard és més gran, ha de contactar amb el proveïdor per sol·licitar que el vehicle esperi amb una tarifa addicional abans del servei. Si no es paga, no es prestarà el servei.

Shuttle: Se us oferirà transport en el proper shuttle disponible.
Cancel·lació

Per cancel·lar un servei, heu de contactar via email abans de 48 hores del servei contractat. Important indicar el nº de referència del servei (exemple 1661768154-7) que podrà trobar al document de confirmació que se li va fer arribar per email. També ens ha d'indicar el nom del titular i un telèfon. Li trucarem per aclarir qualsevol dubte.

Mail: excursions@moventis.es

Si la notificació té totes les dades correctes, us confirmarem de la vostra cancel·lació al més aviat possible.

El teu viatge
Palau de la música catalana- premium visit (ticket)
Lloc recollida
Total