Loading...
Moventis
1
La teva reserva
2
Les teves dades
3
Pagament
4
Resum

“Girona, Temps de Flors” celebrarà del 10 al 18 de maig una edició especial per commemorar la 70a edició. La mostra, que comptarà amb 146 projectes florals repartits en 114 espais, comptarà amb nous indrets per descobrir, més actuacions musicals i llum i serà més accessible amb propostes per a les persones neurodivergents i amb mobilitat reduïda.  Un dels projectes més significatius serà el de les escales de la catedral de Girona. Com a homenatge als 70 anys de Temps de Flors.


Et proposem un pla perfecte! Vine en família o amb amics a gaudir d´un espectacle únic. Oblida't de preocupacions per buscar aparcament, i confia en el nostre servei de Minivan, fins a 7 ocupants+el xófer, per gaudir d'una jornada meravellosa, només ocupa't per poder fotografiar cada racó de la ciutat de Girona.



A més, l’esdeveniment amplia l’horari fins a les 23 h i convida a veïns i veïnes i a la ciutadania en general a vesprejar per la mostra.


Més detalls

HORARI D'OFICINA:

Dilluns a Divendres De 09:00h a 19:00h

Dissabte: De 9:00h a 13h

Diumenge: TANCAT

 

Telèfon Reserves +34 972 34 62 60

Mail: excursions@moventis.es

Accesibilitat














Perquè l’esdeveniment sigui més inclusiu, cada dia, abans de l’obertura,
s’han establert visites concertades per a persones neurodivergents perquè
puguin veure la mostra, especialment els espais interiors, d’una forma més
tranquil·la. En total hi ha previst fer unes 15 visites de mitja hora cada una.

Preguntes freqüents
Tenim una sèrie de qüestions que els usuaris ens plantegen habitualment, aquí en tens alguna
Quin és el punt de trobada de l'activitat?
El punt de trobada està detallat en cada activitat, així com en l'email de confirmació un cop realitzada la reserva. Si té dubtes un cop en la destinació, pot contactar amb el proveïdor local en el telèfon que veurà en el comprovant.
El trasllat des de l'aeroport ens deixa directament al nostre allotjament?
Transport Privat

  • Recollida i entrega directa: Amb el nostre servei de transport privat, el vostre vehicle el recollirà i el portarà directament al vostre allotjament..

Shuttle

  • Recollida i entrega en parades: Amb el servei de trasllat en shuttle, el vehicle farà parades a diversos hotels per recollir i deixar altres passatgers.

  • Lliurament al vostre allotjament oa prop: Us deixarem al vostre allotjament o en un punt molt proper, depenent de l'accés i les característiques del vehicle.
Com trobarem el nostre servei de transfer a l'aeroport?
Quan arribeu a l'aeroport, trobareu els nostres guia esperant-lo. En cas que no en vegi cap, s'haurà d'adreçar als nostres taulells. Allà, us indicaran l'autocar i l'hora de sortida.

Aquestes instruccions estan clarament integrades al vostre comprovant de reserva i inclouen tots els detalls que necessiteu.

També tindrà contactes telefònics de 24 hores (+34 937 67 28 36) emesos al comprovant en cas que encara tingui problemes per trobar el conductor.
Quina és la diferència entre el trasllat compartit i el trasllat privat?
Shuttle: És un servei de transport on vostè i el seu grup viatgen en un vehicle juntament amb altres passatgers que tenen una destinació similar. Aquests serveis estan disponibles amb reserva prèvia. Les rutes poden variar depenent de les destinacions de tots els passatgers. Durant el viatge, el vehicle fa parades a diferents hotels o ubicacions per deixar altres passatgers. Això redueix el cost del transport en comparació amb un servei privat.

Lloguer privat amb conductor: Aquests serveis de transport es proporcionen al client i al seu grup d'acord amb els requisits individuals de temps i ruta del client. El client i el seu grup no viatjaran amb cap altre grup. Tan aviat com hagi trobat el conductor, sortirà cap al seu destí. Sense esperar altres parts i sense parades addicionals.
Si el nostre vol s'endarrereix, ens estarà esperant el trasllat?
Els nostres guies controlen en temps real els tornats de tots els nostres clients per gestionar de manera anticipada qualsevol canvi o espera.

Transport privat: Cobrim retards de vol de fins a 3 hores sobre el temps de vol programat. Si el retard és més gran, ha de contactar amb el proveïdor per sol·licitar que el vehicle esperi amb una tarifa addicional abans del servei. Si no es paga, no es prestarà el servei.

Shuttle: Se us oferirà transport en el proper shuttle disponible.
Cancel·lació

Per cancel·lar un servei, cal que us poseu en contacte amb nosaltres per correu electrònic dins de les 48 hores posteriors al servei contractat. És important incloure el número de referència del servei (p. ex., 1661768154-7), que podeu trobar al document de confirmació que us hem enviat per correu electrònic. També heu de proporcionar el nom del proveïdor de serveis i un número de telèfon. I si cal, el  trucarem per aclarir qualsevol dubte.
El teu viatge
Girona temps de flors en minivan amb xófer des de la costa brava
Lloc recollida
Alçador (10€) 10€
Cadireta (10€) 10€
Urbanització (10€) 10€
Total