Loading...
Moventis
En aquests moments el producte no està disponible.

L'Aquàrium de Barcelona és el més important del món en temàtica mediterrània. Amb més de 11.000 animals marins de 450 espècies diferents, el converteixen en un espai ideal per a famílies. Té diferents zones en funció de la temàtica:

• Oceanari: Trobarem daurades, morenes, ratlles, taurons, etc. A més, un túnel transparent de més de 80 metres de longitud.

• Aquaris mediterranis: representant les diferents comunitats mediterrànies.

• Aquaris tropicals: 7 aquaris que representen aquestes mares i les diferents espècies que els habiten • Aquaris temàtics: Mòduls interactius per gaudir dels petits detalls de la flora i fauna.

• Espais interactius i exposicions: Més de 50 activitats

Després de la visita a l'Aquàrium visitarem la ciutat de Barcelona.


Plaça Espanya de Barcelona, ​​imponent i impressionant, l'avinguda de Maria Cristina, ens deixa veure el Palau Nacional, i la famosa Font Màgica de Montjuïc (fora de funcionament a causa del decret de sequera). Pujarem la muntanya i tindrem l'oportunitat de tenir una de les panoràmiques més impressionants de la ciutat: mirador de l'Alcalde, parada de 30 minuts per a fotos. D´aquí i amb el port de fons ens dirigirem a l´estàtua de Colom, ia partir d´aquí tindrem temps lliure a la zona de Rambles, diversió i shopping. Cap a les 18.00 hores donarem per conclosa l'excursió i tornarem al nostre lloc d'origen.

HORARIO DE OFICINA:

Lunes a Viernes De 09:00h a 19:00h

Sábado y Domingos Cerrado

 

Teléfono Emergencias/Fuera horario oficina +34 673 50 02 79

 

Teléfono Reservas +34 972 34 62 60

Mail: excursions@moventia.net

Preguntes freqüents
Tenim una sèrie de qüestions que els usuaris ens plantegen habitualment, aquí en tens alguna
Quin és el punt de trobada de l'activitat?
El punt de trobada està detallat en cada activitat, així com en l'email de confirmació un cop realitzada la reserva. Si té dubtes un cop en la destinació, pot contactar amb el proveïdor local en el telèfon que veurà en el comprovant.
El trasllat des de l'aeroport ens deixa directament al nostre allotjament?
Transport Privat

  • Recollida i entrega directa: Amb el nostre servei de transport privat, el vostre vehicle el recollirà i el portarà directament al vostre allotjament..

Shuttle

  • Recollida i entrega en parades: Amb el servei de trasllat en shuttle, el vehicle farà parades a diversos hotels per recollir i deixar altres passatgers.

  • Lliurament al vostre allotjament oa prop: Us deixarem al vostre allotjament o en un punt molt proper, depenent de l'accés i les característiques del vehicle.
Com trobarem el nostre servei de transfer a l'aeroport?
Quan arribeu a l'aeroport, trobareu els nostres guia esperant-lo. En cas que no en vegi cap, s'haurà d'adreçar als nostres taulells. Allà, us indicaran l'autocar i l'hora de sortida.

Aquestes instruccions estan clarament integrades al vostre comprovant de reserva i inclouen tots els detalls que necessiteu.

També tindrà contactes telefònics de 24 hores (+34 937 67 28 36) emesos al comprovant en cas que encara tingui problemes per trobar el conductor.
Quina és la diferència entre el trasllat compartit i el trasllat privat?
Shuttle: És un servei de transport on vostè i el seu grup viatgen en un vehicle juntament amb altres passatgers que tenen una destinació similar. Aquests serveis estan disponibles amb reserva prèvia. Les rutes poden variar depenent de les destinacions de tots els passatgers. Durant el viatge, el vehicle fa parades a diferents hotels o ubicacions per deixar altres passatgers. Això redueix el cost del transport en comparació amb un servei privat.

Lloguer privat amb conductor: Aquests serveis de transport es proporcionen al client i al seu grup d'acord amb els requisits individuals de temps i ruta del client. El client i el seu grup no viatjaran amb cap altre grup. Tan aviat com hagi trobat el conductor, sortirà cap al seu destí. Sense esperar altres parts i sense parades addicionals.
Si el nostre vol s'endarrereix, ens estarà esperant el trasllat?
Els nostres guies controlen en temps real els tornats de tots els nostres clients per gestionar de manera anticipada qualsevol canvi o espera.

Transport privat: Cobrim retards de vol de fins a 3 hores sobre el temps de vol programat. Si el retard és més gran, ha de contactar amb el proveïdor per sol·licitar que el vehicle esperi amb una tarifa addicional abans del servei. Si no es paga, no es prestarà el servei.

Shuttle: Se us oferirà transport en el proper shuttle disponible.
Cancel·lació

Per cancel·lar un servei, ha de contactar via email abans de 48 hores del servei contractat. Important indicar el nº de referència del servei (exemple 1661768154-7) que podrà trobar en el document de confirmació que va rebre per email. També ha d'indicar-nos el nom del titular i un telèfon. Li trucarem per aclarir qualsevol dubte.

 

Mail: excursions@moventia.net

Si la notificació té totes les dades correctes, li confirmarem la seva cancel·lació en la màxima brevetat possible.