Loading...
Moventis
1
La teva reserva
2
Les teves dades
3
Pagament
4
Resum
Una de les atraccions turístiques i religioses més visitades és Montserrat. Ens dirigim a peu de la muntanyana per agafar el tren cremallera, i durant els 700 metres d’ ascensió gaudirem d'una vista espectacular. A l'interior de la catedral ens trobem a la Patrona de Catalunya, la verge de Montserrat, coneguda com "La Moreneta". Accedirem a l'espai audiovisual, on serem testimonis de la vida i la història d'aquest centre religiós i cultural. A l'acabar tindrem l'opció de degustar licors de Montserrat. Finalment i si tenim sort, podrem escoltar un dels cors més antics d'Europa, L'Escolania de Montserrat. (La darrera setmana de juny i el mes de Juliol el cor no canta) Un entorn perfecte per a un dia perfecte. No t’oblidis la seva càmera !!!

 

ATENCIÓ! Les sortides desde Tossa de Mar tenen un suplement de 15€ per PERSONA que s’ha de contractar a “Extras”, durant el procés de reserva. 


HORARIO DE OFICINA:

Lunes a Viernes De 09:00h a 19:00h

Sábado y Domingos Cerrado

 

Teléfono Emergencias/Fuera horario oficina +34 673 50 02 79

 

Teléfono Reservas +34 972 34 62 60

 

Mailexcursions@moventia.net

Preguntes freqüents
Tenim una sèrie de qüestions que els usuaris ens plantegen habitualment, aquí en tens alguna
Quin és el punt de trobada de l'activitat?
El punt de trobada està detallat en cada activitat, així com en l'email de confirmació un cop realitzada la reserva. Si té dubtes un cop en la destinació, pot contactar amb el proveïdor local en el telèfon que veurà en el comprovant.
El trasllat des de l'aeroport ens deixa directament al nostre allotjament?
Transport Privat

  • Recollida i entrega directa: Amb el nostre servei de transport privat, el vostre vehicle el recollirà i el portarà directament al vostre allotjament..

Shuttle

  • Recollida i entrega en parades: Amb el servei de trasllat en shuttle, el vehicle farà parades a diversos hotels per recollir i deixar altres passatgers.

  • Lliurament al vostre allotjament oa prop: Us deixarem al vostre allotjament o en un punt molt proper, depenent de l'accés i les característiques del vehicle.
Com trobarem el nostre servei de transfer a l'aeroport?
Quan arribeu a l'aeroport, trobareu els nostres guia esperant-lo. En cas que no en vegi cap, s'haurà d'adreçar als nostres taulells. Allà, us indicaran l'autocar i l'hora de sortida.

Aquestes instruccions estan clarament integrades al vostre comprovant de reserva i inclouen tots els detalls que necessiteu.

També tindrà contactes telefònics de 24 hores (+34 937 67 28 36) emesos al comprovant en cas que encara tingui problemes per trobar el conductor.
Quina és la diferència entre el trasllat compartit i el trasllat privat?
Shuttle: És un servei de transport on vostè i el seu grup viatgen en un vehicle juntament amb altres passatgers que tenen una destinació similar. Aquests serveis estan disponibles amb reserva prèvia. Les rutes poden variar depenent de les destinacions de tots els passatgers. Durant el viatge, el vehicle fa parades a diferents hotels o ubicacions per deixar altres passatgers. Això redueix el cost del transport en comparació amb un servei privat.

Lloguer privat amb conductor: Aquests serveis de transport es proporcionen al client i al seu grup d'acord amb els requisits individuals de temps i ruta del client. El client i el seu grup no viatjaran amb cap altre grup. Tan aviat com hagi trobat el conductor, sortirà cap al seu destí. Sense esperar altres parts i sense parades addicionals.
Si el nostre vol s'endarrereix, ens estarà esperant el trasllat?
Els nostres guies controlen en temps real els tornats de tots els nostres clients per gestionar de manera anticipada qualsevol canvi o espera.

Transport privat: Cobrim retards de vol de fins a 3 hores sobre el temps de vol programat. Si el retard és més gran, ha de contactar amb el proveïdor per sol·licitar que el vehicle esperi amb una tarifa addicional abans del servei. Si no es paga, no es prestarà el servei.

Shuttle: Se us oferirà transport en el proper shuttle disponible.
Cancel·lació

Per cancel·lar un servei, ha de contactar via email abans de 48 hores del servei contractat. Important indicar el nº de referència del servei (exemple 1661768154-7) que podrà trobar en el document de confirmació que va rebre per email. També ha d'indicar-nos el nom del titular i un telèfon. Li trucarem per aclarir qualsevol dubte.

 

Mailexcursions@moventia.net

Si la notificació té totes les dades correctes, li confirmarem la seva cancel·lació en la màxima brevetat possible.

El teu viatge
Montserrat (pujada cremallera + basilica) des de costa brava
Lloc recollida
SUPLEMENT TOSSA PER PERSONA (15€) 15€
Total